Friday 14 August 2015

Jual Shaklee Kerana duit?

Assalamua'laikum rakan² pembaca yg budiman. Alhamdulillah kita diberikan peluang untuk bertemu lagi dalam entry emy yang baru, tajuknya JUAL SHAKLEE KERANA DUIT??

Seperti yang kita sedia maklum, ganjaran bonus yang ditawarkan oleh shaklee sememangnya sangat hebat jika kita melakukannya dengan bersungguh. Emy sendiri pernah merasa bonus dari puluh2 ringgit hinggalah ke ribu2 ringgit.. Alhamdulillh atas rezeki yang diberikan. Namun percayakah anda jika Emy bagitau bahawa Emy buat shaklee bukan kerana tawaran bonusnya? Jadi kerana apa? Ha yang suda baca entry Emy yang sebelum2 ni mesti tahu kenapa.

Sejak Emy mengandung anak kedua, Qira, kesihatan anak pertama Emy, iaitu Syasya semakin merosot. Tiap bulan sekurang2nya 2x pasti syasga akan demam. Tiap kali itu juga Emy akan berikan PCM, VOREN SUPP atau BRUFEN. Itu xtermasuk ubat selsema dan ubat batuk yang menyebabkan syasya kerap jatuh terhentak kepala kerana mengantuk dek kerana intake ubat yang tidak henti.

2 Tahun yang lalu, rakan Emy perkenalkan MEALSHAKE krn kesian tgk syasya yang non stop demam, muntah, xmo makan dan kurus kering. Huhu. 1st week Emy bagi minum, memang nampak perubahan yang syasya kerap mo makan. Kalau dulu terpaksa amik rotan bila bagi makan. Tu yang pertama perubahan Emy nampak.

Yang kedua pula Emy perasan dalam sebulan, Alhamdulillah syasya langsung tiada demam. Bahkan selama 2tahun ni, selepas konsisten bagi minum MEALSHAKE ni, syasya demam pon yang mcm demam olok2. Nau'zubillah Minzaliq, Emy xminta pon yang buruk2. Tapi perubahan yang ketara boleh di nampak oleh emy dan family.

Yang ketiga emy perasan pula kalau dulu syasya dan qira kalau demam mesti langsung xbergerak. Baring saja di tilam atau sofa tanpa makan atau minum. Alhamdulillah sekarang ni emy sgt bersyukur sebabnya kalau demam pon selera makan anak2 tetap ada.

Itu berkaitan dengan kesihatan anak-anak Emy. Dengan Emy sendiri Emy sebelum ini ada masalah gastrik yang teruk. Emy pernah mencuba pelbagai ubat dari doktor dan secara tradisional namun tiada yang dapat membantu masalah gastrik Emy. Semasa Emy beli mealshake untuk anak, kawan Emy telah memberikan stok ESP nya untuk emy cuba. Mulanya memang xmahu sebab emy lactose intolerence. Bila suda mencuba jatuh hati pula.

Selepas 3bulan pengambilan ESP secara berterusan, masalah gastrik Emy semakin berkurang. Alhamdulillah Emy dapat menahan rasa lapar pada tempoh yang lama. Kalau kena gastrik atau pedas ulu hati, Emy akan cepat-cepat telan peppermint ginger.



Terdapat banyak faktor kesihatan yang menjadi sebab kenapa Emy buat shaklee. Bukan semata-mata kerana bonus tetapi lebih kepada ingin membantu orang kekal sihat walafiat. Kesihatan yang baik sangat tidak ternilai harganya. Kadang-kadang berat untuk mengeluarkan kos permulaan. Namun selepas melihat hasilnya kita pasti akan berpuas hati. Alhamdulillah.

Jika anda ingin dapatkan khidmat nasihat dari Emy mengenai shaklee, anda bolelah wassap emy di talian 014-3643214. Penghantaran percuma dari putatan hingga tuaran. Insyallah Emy akan membantu sebaik mungkin. Terima kasih.

Shaklee putatan
Shaklee tuaran
931613
014-3643214

No comments:

Post a Comment