Tuesday 23 September 2014

esp shaklee

Assalamua'laikum. Ramai yang tertanya apa yg hebatnya ESP shaklee ni. Ok. Jom ketahui ESP

* Merupakan produk Non GMO, iaitu senang cerita, Soya yang tidak diubah genetiknya. Tahukah anda bahawa kebanyakan produk soya yang di luar telah diubah genetiknya? Mcmna mau tahu produk tu xdiubah? Ada tulis NON GMO SOY.

* ESP shaklee rendah kandungan glisemia. Sebab itu produk shaklee sangat sesuai utk pesakit kencing manis. Tetapi AWAS! Dapatkan khidmat nasihat dari penjual yang memberi khidmat nasihat yang betul. Bukan beli dan senyap!

* ESP juga sangat sesuai utk ibu2 yang mengalami gejala HOTFLUSH! ha, apa tu hotflush? Bagi wanita yang menghampiri tempoh monopos, ada di antara wanita ini mengalami hotflush, iaitu rasa panas spt bahang api. Oleh itu, dengan pengambilan ESP mampu membantu mengatasi gejala ini.


* Kajian juga mendapati bahawa dengan meminum ESP, dapat membantu mengurangkan risiko kanser payudara atau kanser prostat.

* Bagi sesiapa yang mempunyai masalah gastrik juga digalakkan mengambil ESP. Saya sendiri telah mencuba. Walhal dulu setiap minggu saya pasti diserang gastrik yang melampau sehingga terpaksa ke klinik utk di suntik. Alhamdulillah, selepas mengamalkan 2bulan berturut pengambilan ESP, saya mampu untuk berpuasa tanpa diserang gastrik!

* Selain dari mengawal paras gula dalam darah, ESP shaklee juga sangat bagus utk mengurangkan masalah kolestrol dalam badan. Saya tahu kos untuk membeli ubat kolestrol memang tinggi dan mahal. Tambahan bila makan dalam tempoh yang lama, telinga boleh pekak, buah pinggang rosak dan macam2 lagi.

* Kajian juga mendapati bahawa kandungan soya yang tinggi dan berkhasiat di dalam ESP mampu memberikan kecantikan kulit secara konsisten. Oleh itu, sesiapa yang ingin cantik adalah digalakkan untuk mengambil ESP. Ada juga beberapa customer Emy yang mengalami masalah jeragat yang teruk. Emy suggest minum esp dan jeragat berkurang dlm masa 2minggu pengambilan.

Kepada yang ingin dapatkan info lanjut mengenai produk shaklee, bolela hubungi saya di talian 014-3643214. Boleh juga wassap atau msg saja.

No comments:

Post a Comment