Wednesday 5 November 2014

PETUA TRADISIONAL MERAWAT PENYAKIT ( BAHAGIAN SATU)

Assalam semua.. Apa Kabar Semua? Alhamdulillah Emy Berharap Semua Pembaca Emy Berada Dalam Lindungan Nya.. Hari Ini, Emy ingin Kongsikan Sedikit Info Mengenai Petua Bagi Merawat Beberapa Jenis Penyakit Menggunakan Rawatan Tradisional Yang Mana Bahan-bahannya Boleh Dicari Dengan Mudah Namun Perlukan Beberapa Kaedah Bagi Marawatnya... 

DARAH TINGGI
Bagi pengidap penyakit darah tinggi, anda bolela menggunakan petua merebus jintan hitam dan daun misai kucing setiap hari untuk dijadikan minuman rutin anda. Pada permulaan meminum jintan hitam, tubuh anda akan kerap ke tandas bagi membuang sisa toksin di dalam badan. Pernah Pada Tahun 2008, Ibu Emy Mula Berasa Sakit Di Belakang Leher Seperti Ada bebanan. Apabila Ibu Ke Klinik, Bacaan Darah Ibu Emy Ketika Itu Adalah 200/100. Memang Tersangatla Tinggi Sehingga Doktor Beritahu Ibu Bahawa Pada Tahap Ini, Ibu Tersangat Mudah Jatuh Dan Terus Meninggal. Kemudian, Ibu Pun Mulalah Minum Air Jintan Hitam Dan Paras Darah Ibu Kembali Turun Selepas 6bulan Berturut Mengamalkannya. 

BATU KARANG
Masa emy berada di tingkatan dulu, bapa emy pernah mengadu ada ketumbuhan batu karang d pundi kencingnya. Sakitnya sampaikan emy tgk bapa emy meraung² di lantai. Jadi masa pegi hospital, doktor beritahu bahawa bapa emy harus di bedah bagi membuang batu karang tersebut. Kemudian mak emy teringatkan petua untuk membuang batu karang. Petuanya ialah mengambil lobak putih, sagat, dan ambil pati lobak putih dengan memerah lobak putih menggunakan sapu tangan.. amalkan setiap hari dan kerap bagi membuang batu karang tersebut. Perlahan² batu karang tersebut akan keluar melalui air kencing kita.

TINGGI KOLESTROL
ha, bagi pengidap tinggi kolestrol ni, anda boleh mencuba petua merebus jintan hitam tu. Amalkan minum air rebusannya setiap hari dan anda pasti berpuas hati. Amalan Ini Telah Digunakan Oleh Ibu Emy Sendiri Selama Ini Sebelum Menggunakan Shaklee. Alhamdulillah Walaupun Di Sabah Ibu Emy Sering Makan Sotong Dan Udang, Tahap Kolestrol Ibu Sentiasa Berada Di Paras Normal.


Ok. Alhamdulillah. Setakat ini sahaja info berguna buat rakan² yang sudi untuk membaca entry emy. Insyallah semoga info ini memberikan manfaat buat anda semua. Petua² tersebut telah digunakanpakai oleh keluarga emy sebelum emy berkecimpung dalam dunia shaklee. Setakat ni, banyak produk shaklee yang membantu mengurangkan penyakit² yang dihadapi. Sebagai contoh, awal tahun ni, ibu mertua beritahu bahawa kadar gula dalam badan beliau melebihi paras 10. Maka doktor telah melakukan beberapa ujian dan mengesahkan beliau memang mempunyai masalah kencing manis. Jadi emy telah memberikan ibu mertua meminum ESP dan GLA sahaja. Seminggu mengambil GLA, ibu mertua yang suda menopos selama lebih 3tahun kembali datang haid semula. Sesuatu yang mengejutkan tetapi berkemungkinan kerana gla menstabilkan hormon wanita. Selepas 2botol ESP dan GLA, ibu mertua mempunyai temujanji dengan doktor lagi selepas 6bulan. Apabila doktor memberitahu bahawa paras gula ibu mertua suda kembali normal iaitu hanya di paras 5 sahaja, ibu mertua sangat gembira. Sekarang ini, ibu mertua tidak pernah tinggalkan ESP dan GLA. Apabila kita mengambil esp, yang emy perasan keinginan terhadap benda manis pun berkurang. Dan GLA shaklee pula mampu mengurangkan paras gula dalam badan secara semulajadi

Setiap penyakit ada penawar. Memang suda tertulis di dalam Al Quran. Kita hanya perlu rajin dan yakin. Kebanyakannya produk shaklee juga mempunyai makanan sunnah. Kesemua produknya pula diyakini halal, bersih, suci dan selamat.

Bagi Yang Tiada Masa Untuk Melakukan Semua Petua Yang Telah Emy Nyatakan, Emy Boleh Syorkan Untuk Mengambil Produk Shaklee Yang DIjamin Selamat, Berkesan Dan Semulajadi. Emy juga Menyediakan penghantaran produk secara percuma kepada semua pelanggan shaklee emy dan Konsultasi Percuma juga buat semua pelanggan Emy. 

Sekiranya anda mempunyai pertanyaan, bolelah tinggalkan komen ataupun anda boleh wassap emy di talian 0143643214. Terima kasih sekali lagi dan Assalamua'laikum.

2 comments:

  1. Tq emy atas petua2 yg dikongsikan..iya,GLA & ESP mmg bgus utk trunkan kadar bacaan gula dlm drh yg tggi

    ReplyDelete
  2. Tq aryn atas perkongsiannya n sudi berkunjung hehe

    ReplyDelete