Sunday 9 November 2014

PETUA TRADISIONAL BAGI MERAWAT PENYAKIT (BAHAGIAN DUA)


Assalamua'laikum.Hari Ini Emy Diberikan Kesempatan Lagi Untuk Menulis Dan Berkongsi Mengenai Rawatan tradisional bagi merawat penyakit anda. Jom Singgah Sebentar dan Baca Entry Emy Kali Ini. Manalah Tahu Boleh Membantu Anda Diluar Sana. 

Berikut Merupakan Senarai Rawatan Bagi Pesakit-pesakit Seperti :

CANCER
Bagi pengidap cancer, anda boleh mencuba air rebusan belalai gajah. Ada seorang rakan mak emy kena penyakit cancer dan telah mengamalkan meminum air rebusan belalai gajah setiap hari.. hasilnya Alhamdulillah beliau bebas dari cancer. Rakan mak emy juga mengamalkan pemakanan yang sihat dan sentiasa bersenam.

DEMAM DENGGI
Bagi pesakit demam denggi, anda bole mencuba merebus akar tongkat ali dan jadikan amalan untuk meminum setiap hari. Anda juga bole minum air kelapa untuk membuang sisa2 dalam badan yang kotor. Masa Emy Di Kolej, Ada Seorang Rakan Kolej Yang Diserang Demam Denggi. Ibu Beliau Telah Memberikan Beliau Minum Air Rebusan Tongkat Ali Selama 2 Hari Berturut Dan Demam Denggi Beliau Kebah. Selepas Hari KeEmpat, Rakan Emy Boleh Keluar Dari Hospital.

DEMAM
Sekiranya anda demam biasa, anda boleh mencari air kelapa dan minum sekerap yang mungkin sehingga demam anda kebah. Amalan meminum air kelapa sangat bagus untuk membolehkan anda kerap kencing dan seterusnya membuang panas dalam badan.

KENCING KOTOR
Bagi anda yang kerap kencing kotor terutama bagi wanita mengandung, anda boleh mencuba meminum air barli sekerap yg anda mampu. Ambil air barli tanpa gula bagi mengurangkan masalah kencing kotor anda. Semasa Emy Mengandungkan Anak Pertama, Emy Mempunyai Masalah Muntah-muntah Yang Amat Teruk. Emy Langsung Tidak Boleh Makan Ataupun Minum. Jadi Emy Telah Ditahan Di Hospital Kerana Air Kencing Emy Telah Dikesan Agak Kotor. Selepas Tiga Hari Dirawat Di Hospital Dan Di Tambah Air Tanpa Henti, Seorang Nurse Memberitahu Untuk Minum Air Rebusan Barli Untuk Kencing Kotor Ni. Jadi Petang Tu, Emy Suruh Suami Belikan Air Barli. Emy Minum Dua Gelas Dan Esoknya Semasa Nurse Datang CHeck Air Kencing Emy, Katanya K-Tone Berkurang. Selepas 2 Hari Berturut Mengamalkan Air Barli, Emy Dibenarkan Pulang.

Bagi Setiap Penyakit Pasti Ada Rawatan Selain MATI. Suda tertulis Di Dalam Al-Quran Bahawa Kita Harus Mencari Rawatan Bagi Tiap Penyakit Kerana Semua Penyakit Pasti Mempunyai Rawatannya. 

Macam Emy, Sekiranya Demam, Emy Akan Mengambil, VITAMIN C Shaklee, NUTRIFERON Shaklee, Dan GARLIC. Pengambilan Produk Shaklee Adalah Selamat. Pelbagai Kajian Dijalankan Sebelum Produk Shaklee Di Luluskan. 

Sekiranya Anda Mempunyai Persoalan, Bolehlah Wassap Emy Di Talian 0143643214. Terima Kasih. 

No comments:

Post a Comment