Sunday 20 August 2017

Pengedar Sah Shaklee Di Tuaran

Assalamua'laikum.. 

Adakah anda tercari-cari pengedar sah shaklee di kawasan Tuaran? Nama saya Siti Emylia. Saya merupakan pengguna tegar Shaklee dan saya juga memiliki stok tersedia di rumah bagi memudahkan pelanggan saya yang ingin membeli produk shaklee.

Konsultasi percuma juga diberikan khusus buat pelanggan Shaklee saya. Hanya hubungi atau wassap saya di talian 014-3643214. Lokasi saya meliputi seluruh bahagian Tuaran, Tamparuli hingga ke kawasan Uitm Sabah dan seterusnya sehingga ke Putatan atau Kinarut. 

Terima Kasih

Shared route
From (6.1586867,116.2087700) to Unnamed Road.

1 min (0 m)


1. Head southwest
2. Arrive at location: Unnamed Road


To see this route visit https://goo.gl/maps/9HX3AMDb2Mp


Shaklee Tuaran
931613

No comments:

Post a Comment